vineri, 5 martie 2010

Pentru toate mamele iubitoare/ To all lovable mothers

I-am promis Sofiei că am să-i salvez compunerea de ieri pe blog...
Mă grăbesc să-mi ţin promisiunea.

Gânduri despre mama

Chipul, prezenţa şi iubirea mamei nu pot fi cuprinse într-o pagină de caiet (a se citi blog!).
Pe mama o ştim încă înainte de a o cunoaşte. Bătăile inimii, fiecare respiraţie şi leagănul paşilor ei le cunoştem încă înainte de a vedea lumina zilei. Mai apoi i-am simţit trupul cald şi sărutarea duioasă, am deprins de la ea a vorbi şi a păşi, într-o curgere firească a legilor firii. Ea este lângă noi în fiecare clipă, purtăm pentru vecie pecetea iubirii sale, ca o legătură veşnică ce uneşte o generaţie de alta.

without woman earth will fade and die
without woman who am i...
who am i in this island of life...

i am the island of your love

http://www.youtube.com/watch?v=3IxwU-X_QoU&feature=related
(Kitaro - Island of Life)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu